UNE E DI KU KAM LINDUR..


Që nga uraka frynë një erë.
 Fshat i bukur me shumë vlerë.
 Katjel, Kotodesh edhe rrajce.
 Bukurine kjo zone e ka hak. .
 Domosdova sofer e madhe Poshte fushe,
 e larte male Perrenjasin, e Rashtani perballë
 Shkelqejne si gure margaritarë. 
. Mbi Pishkash bilbili kendon
 Karkavecin e veshtron.
 Në ato male, gurë e kreshta
 Ku eshte Fanja dhe Berzeshta. 
. Farreti i vogel vetem ka mbetur.
 Mallë e gure, bashke jane tretur 
 Histori e madhe eshte shkruar.
 Koha e vuajtes i ka munduar. .
 Fjale per Quksin jo nuk kam
 Në zëmër të tij un gjithmon jam.
 Nuk gjej fjale per ta pershkruar.
 Fshat me vlera, si gur i çmuar. 
. Nuk e di pse kaq shpejt lotoj
 Pranë tij, une kur kaloj
 Ai kurre s'më thotë një fjalë
 Mërzitet, pse s'më ka djalë. 
. Mos qajë o Qukes me ligjerime.
 Se te kam ne zemren time.
 Pranë teje gjithmon dua të rri
 Se si ty, jo tjeter nuk di. 
. Bukurine na e dha natyra Burim kristali,
 që rrjedh nga Xhyra Vehcani bermbi pyje
 Me malet nyje nyje. 
. Hotolisht, dhe Dragostunjê
 Më bejnë te ulem ne gjunje.
 Se per zonën time jam gjithmon mik
 Nga Stebleva deri ne Lunik. 
. Flisni një fjalë, se nuk dini pak.
 Fol njeher oj Mirak.
 Fshatra te lashtë, si rrënje lisi.
 Sopoti i shenjte, dhe Polisi. 
. Shëtis krenar mbi keto an Shkel krenar mbi Kuturman.
 Shebeniku rrenja e historis Ku ka lindur, farê e fis. 
. Neshtë, Rinas dhe Spathar Jane gurë te larë me ar.
 Si Guri i Kuq, bashkë me Qarrishtë.
 Janë te rradhe numurohen me gisht. .
 Si keta njerëz ketej, jo nuk ka
 Të rrespektojne si vella.
 Jo nuk ka more si Librazhdiotët Bashke qajne,
                              bashke i fshijne lotet!

No comments: